Başa Dön

Hakkımızda

Paşa Çiftliğini tanıyalım…

Dünyadaki doğal yaşama dönüş trendi büyük marketlerden butik, küçük ve samimi doğal semt dükkanlarına doğru bir değişime sebep oldu. Başka bir deyişle yerelleşme ön plana çıktı. Paşa Çiftliği de bu alandaki değişimi gözlemleyerek, işlerinde profesyonel üç ortak tarafından kendi konseptini yaratarak 2010 yılında hizmet vermeye başladı ve çok beğenildi.

Özgür ve Levent PEKİMREKLİ ile Cengiz SAVAŞ tarafından temelleri atılan işletmenin temel amacı mahallemizin şarküterisi olmak, kaliteli  doğal ürün ile güler yüz ve samimiyet sunulması ile fark yaratmak…

Müşteri odaklı bir işletme olarak, müşterilerine vazgeçilmez değerler yaratarak kendisini yenileyip geliştiren ve ekibini yapılandıran Paşa Çiftliği, sektöründe büyümeye devam edecektir.   

Paşa Çiftliği satır başları;

Mayıs 2010  Narlıdere

Ocak 2011 Bornova

Temmuz 2011 Üçkuyular

Ekim 2011 Balçova

Nisan 2012 Karşıyaka

Mart 2013 Denizmen

Eylül 2013 Işıkkent Merkez Depo ve Paketleme Tesisi

Aralık 2013 Narlıdere 2

Nisan 2014 Hatay

Eylül 2014 Balçova 2

Kasım 2016 Evka-3

Ağustos 2017 Urla

Aralık 2017 Bornova 2

SLOGANIMIZ

‘Samimiyet doğamızda var’

VİZYONUMUZ

Sürekli gelişimi hedefleyen, eşsiz bir ekip ve organizasyon oluşturarak müşterilerimize en mükemmel hizmeti sunmak ve sosyal sorumluluk projeleri ile topluma değer katmak

MİSYONUMUZ

Müşterilerimiz için kendimizi ve işimizi geliştirmek

İşimizi yaparken müşteri ve çalışan değerlerimizi yaşatmak

Kalitesine güvendiğimiz ürünleri müşterilerimize sunmak

DEĞERLERİMİZ

Çalışan Değerlerimiz

Her şey işimizi ve ekibimizi sevmekle başlar.

İşimizi seviyoruz.

İşimizi yaparken eğleniyoruz.

Mutlu çalışanlardan oluşan eşsiz bir ekibiz.

Çalışanlarımızla beraber gelişiyoruz ve geliştiriyoruz.

Biz enerjik ve güler yüzlü bir takımız.

Müşteri Değerlerimiz

İnanmadığımız ürünü müşterilerimize sunmayız.

Güler yüzlü ve samimiyiz.

Ürünlerimizin kalitesine güveniyoruz.

Müşterilerimiz için işimizi sürekli geliştiriyoruz.

Ekibimizin mutluluğu iş kalitemizi olumlu etkiler.

Değerlerimizi yaşayarak ürün ve hizmet kalitemizi geliştirme.

MARKA GÜVENCELERİMİZ

Yenilikçi olmamız,

Ürün ve hizmet kalitemiz,

Ekibimizin kalitesi.